CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 6, 2009

Rindu Dgn Ktk Org PPH Kapit.....

MHBN BOLEH!!!

KAPIT BOLEH!!!


Firstly.....Nama brita wai? Manah? Miss me n Rachael or not?hahaha....perasan...hehe.....Mun ktk org xlupak ngan aku, aku pun xlupak ngan ktk org juak :p Sapa x ingat aku perempuan melayu terakhir nak?hahaha~~~> perasan agik...... Ayuh PPH gerakkan usaha anda (mcm familiar jak ayat tuk...tp di mana yaa...) Kinektuk tinggal 11 org jak PPH Kapit selepas aku, Rachael n Albert meninggalkan Akademi PPH Kapit........yang sorg gik ya awal gik meninggalkan Akademi PPH tuk iaitu Mr. Paw.......(pic nya xda d atas)
Ayat-ayat 'cinta' buat PPH Kapit:-
(1) Kepada Abg Changgai.........jaga anak2 buah bait2 terutama cewek2 yang kiut-miut n anggun gitu ok.....
(2) Buat Madiah----mesti rindu maok jogging n 'lepak' pas jogging dgn ktk (minumkah mkn owh?hehe...)
(3) Kamarul mesti rindu maok kelai ngan aku, jaga2 ktk org suma kat ofis ya...jgn jd 'mangsa'nya hahaha....
(4) Kapat yg control macho gitu....mun maok macho gik, rambut biar pendek ckit, jgn pjg glak owh...
(5) Tauke beras Mr.Annai...tauke ni rajin juak orgnya....salu dtg ofis ms org o/t tp nya xmaok punch ikut o/t juak...
(6) Sorg gik perempuan melayu terakhir (nya sorg jak PPH mlayu kinektuk)....Marini miaw2, byk anak2 bujang kat umahnya....hehe anak2 pusak......
(7) Luistin orgnya pendiam, xbyk cakap....tp bla dh klaka blh thn juak....air yg tenang jgn dsangka xda boyak...(ada kaitankah?) hehe...
(8) Puan Barbara....jaga bait2 'org baru' ya k, jgn ikut cdak ya travelling, dok ofis jak jd 'mem' hehe...mudah2han semuanya selamat klak...
(9) Ibuk Cynthia....kacak rambut baru (puji lok)...hehe...tuk sorg geng aku g jogging....kmk 2 sama umo tp nampak masih muda owh...awet muda katakan hehehe....
(10) Teringat ngan crita 'lucu' mun ingat ngan Maria.....masa nya mbak mek org k Myvi g bfast kat GK.....certain PPH jak tauk hal ya hehehe...
(11) Lagu Matahariku....lagu ya Selama salu suruh psg mun duduk sblah nya key in prima hehe.. nya lah org yang ngulu aku molah blog tuk....mun bkn sbbnya, aku pun xreti maok jd blogger kinektuk hehe....
Last but not least.....aku maok mintak maap mun ada ayat-ayat 'hikmah' aku mdh psl ktk org ya menyinggung perasaan ktk org.....manusia xjauh dr mlakukan kesilapan bah.....mun ada crita2 yang betul psl ktk org, ya adalah 'kebetulan' semata-mata, xda kaitan ngan org yang hidup ngan org yang dh ninggal hehe....
Mun aku dengar lagu Leona Lewis, Better In time aku teringan ngan ktk org suma huhuhu.....
p/s Tuk slh 1 cara mempromosikan MHBN :) (selain masuk pertandingan nyanyian) haha......

5 comments:

Hanie said...

salam...wah2 auk owh ilag buk' melayu terakhir..sedih nya juak..sik dar geng nganok bersama2 si gendot yar hahaha...anyway jaga diri bait kat sekolah nun..eboh serius ilak molah keja kolah lak elek2 merik awet muda gik huhu...

shama said...

hehehhe...morning cigu!!!!mcm bole jdi drama ko empun ia..all da best la cigu..slalu2 la update blog ia..mok pegi brkfst kmi org..cow lok..God bless

Summer Heartbeat said...

camya la ktk xmok mbk mek mamam SB...

mrjuk, mrjuk... :(

Siti Aminah AGMA said...

Sel....lin dah merajuk yaa...kau jak jd wakil aku mbak nya g SB....suruhnya pun byr klak haha...

My Destiny said...

datang ctok ktk 2 chel..kelak ktk breakfast canai goreng & tea o..