CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 30, 2009

Banjir Oh Banjir.....

Banjir Pasar Sibu.......................



Tinggi air....imagine that.......aku dlm keta tuk...


Wharf Sibu pun kenak........kenak keta viva tuk x dialih? pelik aku.....


Motorsikal tuk pun sama.....








Time aku syok2 ambik gambar, ee ada juak org 'menyumbang' kepada banjir tuk....

Adakah 'memancar' tepi2 jalan (jelas gik ya pancutan airnya), mcm xda toilet......heran aku....

Bukan sorang, dua orang gik ya...berlawan kah cdak 2?

Xsempat aku maok ambik gambar sorang gik tek.... ee berik malu jak eh


p/s Untuk peringatan kepada warga Sibu, berhati2 di mana jua berada pada musim hujan n banjir tuk, yg penting jgn 'buang air' sesukati hati okay.....

2 comments:

Hanie said...

salam tie owh tedah sedih hari kat sibo owh...sik pat tie pa salah sidak memancar heheh k tambh gik air banjir..biasa ar sejuk2 hehehe...nak ter kemeh jak keja..

shama said...

wahhhhh!!!teruk jusk bnjir kat cbu ia..ptt la keta ku stuck d lama d cbu..hehee..mcm best jak ko ambk pic ia..mok gnti karam singh walia la..hahaa..bh take care..God bless